RETURNAREA PRODUSELOR
TERMENI SI CONDITII PENTRU RETURNAREA PRODUSELOR
Politica de retur a e-romarket.ro este in conformitate cu Ordonanta de Urgenta nr. 34 din 2014.
Situatiile prezentate mai jos sunt explicative, ele fiind supuse si in limitele OG 34/2014.
- Pentru produsele achizitionate online/telefonic:
Produsele achizitionate online se pot returna conform Ordonantei de Urgenta nr. 34 din 2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris sau telefonic comerciantul, ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesia fizica a produsului sau in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Notificarea se face prin email la adresa contact@eromarket.ro sau prin completarea formularului de retur.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de catre consumator. Trimiterea se face de preferat într-un ambalaj protector pentru integritatea produselor, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea coletului de catre noi.
Daca produsul nu este returnat in aceeasi stare in care a fost primit (produs purtat, spalat, murdar, rupt, descusut) sau incomplet (tinute, costume, compleuri, treninguri) ne rezervam dreptul de a solicita o taxa administrativa, intre 10% si 100% pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil). În cazul în care gradul de deteriorare duce la imposibilitatea utilizării produsului se va reține din sumă până la 100% sau vă trimitem coletul înapoi – costul transportului va fi suportat de către client.
Returnarea produselor cu defecte:
Facem tot posibilul ca produsele să fie livrate fără defecte. Însa în cazul în care primiți un produs cu defect, tot ce aveți de facut este să ne contactati prin email sau WhatsApp și vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de e-romarket.ro
Produse livrate greșit
Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat vă rugăm să semnalați cât mai curând acest lucru pentru a returna produsul și a fi înlocuit cu cel corect.
Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de e-romarket.ro
Returnarea contravalorii
Termenul de returnare al banilor pentru cererile aprobate este de maxim 14 de zile calendaristice.
În cazul în care a fost aprobată cererea de retur și clientul dorește restituirea sumei de bani, suma va fi transferata în contul bancar indicat de către client, această plată reprezentând contravaloarea produsului așa cum a fost ea înscrisă în documentul fiscal care dovedește achiziția.
Prin bifarea termenilor și condițiilor și a politicii de retur, clientul este de acord cu returnarea banilor in contul bancar.
Pentru returnarea unui produs este nevoie sa urmezi urmatorii pasi:
1. Ambalează produsul returnat cat mai bine
2.*Trimiți coletul la adresa Cluj-Napoca, str. Oasului, nr. 86-90, Bloc F, Sc. 2, Ap. 310 - Costul transportului este în datoria ta, ca și client.
NU pune RAMBURS coletului, banii vor fi virati in contul tau IBAN pe care te rugam sa ni-l trimiti printr-un mail odata cu trimiterea produsului. Coletele primite cu ramburs vor fi refuzate.
*În cazul in care te afli in imposibilitatea de a contacta o firma de curierat, ne poti solicita sa trimitem noi un curier sa ridice produsul. Preluarea coletului se va face in functie de disponibilitatea firmelor de curierat cu care colaboram.